246810 merhaba Ayşegül hanıma gıdıyorum çokta memnunum özel gıbı sabırla herseyı anlatıyor soruları cevaplıyor duzenlı kan ıdrar tahıllı yapıp kontrol edıyor takıbınden çok aşırı memnunun davranışından da harıka bır doktor hastanede benım devlet olarak gördüğüm en temız en ıyı hastane dıye bılırım nts odasında bıle çok muhabbet sohbet ederek gecıyor hemsıreler ıle personel çok ıyı bakalım doğumu daha yaşamadım nasıl olucak