Knur12 Doğum yaklaştıkça heyecan korku nasıl olacak telaşı sardı 38+1 olduk bugün gittiğim özel hastane sezeryan ağırlıklı genelde dokuz eylülde doğum yapan var mı nasıl odaları doktorları hemşireleri eğer normal olursa orda doğum yapmayı düşünüyorum
Zeynepbaby Muayene bende 9 eylule gıdıyorum doğumu çok merak edıyorum bır kaç kısı ile konuştum daha önce orda doğum yapan suana kadar hıc olumsuz duymadım umarım bizlerde memlun kalırız 🤲🏻
Knur12 Zeynepbaby şimdi gördüm cevabınızı ben bugün gittim acilden giriş yaptım ağrım vardı çok güzel ilgilendikler doğumhaneye çıktım nstye bağladılar kan idrar hepsine bakıldı ama bizim bebişin daha gelmeye niyeti yok doktorları hemşireleri baya ilgiliydi özelde bu kadar ilgi yok ☺️
246810 Zeynepbaby Merhaba doktorunuz kim öğrenebilir miyim memnun musunuz benim de araştırma Hastanesi’nde doğum yapmam gerekiyormus hastane hakkında bilgi verebilir misiniz
Zeynepbaby Aminella detaylı ultrason zamanı Google’den çıkan 9 Eylül kadın doğum telefonu aradım detaylı ıcın randevu aldım sonrasında bana sordular burda takıp edılmek ıster mısınız dıye o gün tekrar bana randevu verdıler sonrasında doktor hep kendı sıstemden verıyor o konuda çok rahat dıger devlet hastanesinde denk gelmıyor
BabyBabyy01 Knur12 ben 9 Eylül’ün acilinden hiç memnun kalmadım kanamam vardı 2 buçuk saate yakın bekledim bide içerde gelip kan almalarını bekledim kanı aldılar yarım saat sonra geldiler tekrar kan alınması gerekiyomus stajyerler vardı kan almayida beceremediler resmen oydular kolumu..acilin pisliği desen cabasi 😕
Zeynepbaby Knur12 Allah bır an önce sağlıkla kucagınaza almayı nasıp etsın muhtemelen benden önce 9 eylulde doğum yaparsanız bana doğum sonrası bılgı verırsenız çok sevınırım ☺️
270419 İlk Doğumu mu yaptım Dokuz Eylül de çok memnun kaldım özelde bu kadar ilgi alaka gören olmamıştı çevremde şimdi ikinciyi yapıcam kısmetse tavsiye ederim
Zeynepbaby 270419 normal doğum muydu acaba benım ilk dogumum ozelde epıdural normal dı 9 Eylül de de epıdural vuruyolarmıs burda da tekrar epıdural normal doğum düşünüyorum
Knur12 270419 ne güzel inşallah bizde memnun kalırız cidden özeller sezeryan odaklı muayene olarak gittim her ay özele ama doğum konusunda güvenemiyorum
270419 Zeynepbaby benim sezeryan oldu maalesef ama epidural vuruluyor çünkü birkaç tanıdığım o şekilde normal yaptı
270419 Knur12 bende normal olsun çok isterdim ama maalesef sezaryen oldu ki Dokuz Eylül normale yönelik bi hastane benim sağlık probleminden dolayı mecburen sezeryan