37+1 olduk bizde. Geçen hafta doktora gittiğimizde ntsye girdim sancim çıkmadı. Bel ağrısından öleceğim ama hele gece uyku mu uyudum eziyet mi çektim bilemedim. Ağırlastim iyice rabbim hepimize sağlık sabır versin. Az kaldı evlatlarımıza kavusmamiza 🥰