Merakettiklerim Milkshakee Doktor bana suyun fazla değil ama fazlaya yakın demişti acaba diyorum suyun çok olmasından dolayı çocuk rahat hareket ediyor da ondan mı ses çıkıyor 🤔 size amniyon sıvısı ile ilgili bilgi verildi mi ?
Milkshakee Merakettiklerim 1 buçuk hafta önce gittim suyum iyimi diye sordum çok iyi hiç azalma yok demişti. Doğum yaklaştıkça suyumuz azalirmis benimki hiç azalmamis 🤷🏻
Merakettiklerim Milkshakee Ben de yarın gideceğim umarım amniyon sıvısı ile ilgili problemimiz olmaz , çünkü bazen doğum şeklini o da etkiliyor :/
2numarasusam Edera doktoruma söyledim icimde su keseciklerinin patladığını duyuyorum diye. Bunu ilk söyleyen benmisim herkes farketmez dedi. Patlama sesi gibi degil de çıt sesi gibi duyulur dedi. Evet dedim tam olarak böyle. 🙈😅