Edera ay bu banada olmuştu bi an çok korkmuştum ama o an doktora gidemedim sonrasında bebeğin haraketlerinde sıkıntı olmadığı için muayene günümde yakın olduğu için gitmemiştim ama gerçkten korkmuştum hem sesi duymuştum hemde hissetmiştim sanki böyle karnında bişey çıtlamış gibiydi