aiseerol Deniz00 Gece yarısı itibariyle 35+0 olduk gününde doğarsa 35 gün sonra kavuşacağız inşallah💕 sabah kontrole gideceğim heyecanlıyım 🤗 Ufak yalancı sancılar başladı bende. 2 buçuk yaşındaki kızımın peşine koşmaktan yoruluyorum ve bu aralar diş ağrısı ile geçiriyorum geceleri 😔 yine de elhamdülillah bu günümüze 🤲🏻
Aysdgrmnci Deniz00 gece ter basmaları hariç normalde gayet enerjikken bir anda bu haftadan itibaren tembelleştim. Kramp şikayetlerim hala başlamadı şükür, sadece zaman geçmek bilmiyor ve son ayların yaz ayına denk gelmesi berbat bir şeymiş bunu anladım.😅
Deniz00 Aysdgrmnci daha azönce uyandım ve bi baktım etrafıma nasıl tembel olduğumu söyledim kendime bu hafta gariplikler çok😂
Selcansahin33 minikprensim bende 1 haftadır çok ağrı var vajinal bölgede doktor normal dedi ama çantan falan hazır olsun her duruma hazırlıklı ol bol bol yürüyüş yap stres yapma sadece dedi bekliyoruz 😅
Selcansahin33 Bel ağrılarım çoğaldı kaburgalarım batıyor sanki 36+0 olduk bizde 36+5 olduğumuzda muayenemiz var çatı muayenesi olcam ona göre doğum şeklimize karar vericez muhtemelen bakalım heyecanla muayeneyi bekliyorum 🤗
Fatma7666 Deniz00 36+3 ayyy uykusuz bel ağrılı kızımın hep sertleşmesi bol sinir olunan wcli gecelerdeyim 🤣🤦♀️
Deniz00 Fatma7666 ilk defa son 2 gündür tuvalet için uykumdan kalkıyorum bişey yiyip içmesem bile yarım saatte bir tuvalet istediği var😊