bebisim-_00 nikoland bazılarının 40 haftayı bitiriyor hala bekliyor gelmiyor bence siz riske atmayın alınması lazımsa alsın kakasını falan yer belki en önemli şey o onu sorun biran önce
zeynep5627 @nikoland ay benim ablama da aynısını yaptılar 4 cm açıklık var diyip yatış vereceklerdi annem hemen kaçırdı onu ordan sonra doğumu çok kolay oldu maşallah yolda bebeğin kafasını tutuyordu çıkmasın diye ahahahah inşallah bir avazda kurtulun
Kvsraykt nikoland müdahale istemiyorsan ve kalp atışları normalse iyi yapmışsın doğal doğum tam olarak bu oluyor suni sancı epidural hiç birşeye gerek kalmadan sabrederek bence bol bol yürü ve sıcak duş al sancıların sıklaşsın