nikoland amiin insallah canim 😊 bende ilk dogumda sans eseri nat de 80 100 cikinca ogrendim sonra acikligima bakildi 5 cm bende 0 sanci ama nst de 80 yaziyor eve döndüm dusa girdim esya aldim geri gittim 8 cm hissetmedigim icin suni yedim 🤣 o yuzden dedim hissetmiyor olma ihtimaliniz de var kendinizi takip edin