Ozge2805 yeniannna34 hayır canım daha haftaya hazırlayacağım evde valizim vardı kullanmıyorum diye ablama vermiştim . Şimdi matmazelden şipariş verdim tekrardan valizin gelmesini bekliyorum ☺️
Neselii2480 Elifvolkan2202 yok hani tahmini doğum tarihi veriliyor ya önceden onu soruyorum ben bana 13-15 ekim dendi de doğum için
Gulsah616161 Neselii2480 bende 30+5😊😊😊😊 bugün tam. tahmini doğum tarihi 4 Ekim dedi doktorum ama gebekte gizli şeker olduğu için eylülün sonu dedi ortalama 36.haftalarda olabilir doğumu…
Gulsah616161 Gulsah616161 birde benim 2 hafta önden gidiyor başından beri cok şükür iyi dedi ama doktorum.
Neselii2480 Gulsah616161 benim de 3 hafta önden ama sıkıntı yok diyor e nasıl 13 ekim diyor kş o zaman size öyle dendiyse
Gulsah616161 Neselii2480 canım ultrason dan ultrasona değişik cıkabilir bende cok net bilmemek le beraber.. Benim şuan şekerden dolayı birde bebeğimin böbreğinde genişlik var kontrol altında tutuluyorum o yüzden değişkenlik gösterebilir diye düşünüyorum
Selinbati Ozge2805 30+2 deyiz bizde dün doktor doğuma alicakti çok sancim çıktı ben hayir dedim iğne ve haplar verdi dayanabildigin kadar dayan dedi acil Bi sekilde doğuma girebilirim heran keşke beklese oglusum zamanımı ama durmuyor 😏