-mehtap38 Fatmelif aynı durumdayız benımde ıkı oglum var suprız olarak kızım gelıyo aralarında 13 ve 10 yas var
1Sevda Serpilikra ilk çocuğumla ikinci çocuğum arasında 6 yaş var, ikinci çocuk ile şimdiki hamilelik arasında 8 yaş olacak İNŞALLAH Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin kolay geçitlerden geçirsin cümlemizi İNŞALLAH
BamBi Serpilikra 👋beeeeen:) 1.ciyi dogurdum hic haberim olmadan 2.ciye kalmisim. Ögrendigimde tabi 3 aylik olmusdu. Yas araligi 1.ci 2 bucuk yasinda ikinci 1 bucuk sindikide 36+2
mucizebebek03 Serpilikra 3. Hamilelik ilk kızım ikinci kızım arasında 3 yaş var şu an küçük kızım 5 yaşında bununla da 5 yaş var 😍🥰başlarda kötüydüm şu an 30 haftalığız şimdilik bi sıkıntımız yok çok şükür uykusuzluktan başka 😃
Ayseankaradana İlk oğlum 13 yadinda ikinci 8 yaşında üçüncü bebeğimiz olsun istedik 10 haftalik kalbi durdu ardından 6 haftalik düşük yaptım. Test yapıldı kan pihtilasmasi varmis.ilk iki çocuğumda hiç bir sıkıntı yoktu.simdi yine hamileyim 11+4 haftalik yarin kontrolüm var çok gerginim insallah hersey yolunda olur.gunluk iğne ve kan sulandirici kullaniyorum
Serpilikra Ayseankaradana Yaa inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza iğneler çok iyi arkadaşım da kullandı sağ salım aldı bebeğini kucağına canm
_Evlatcennetkokusu_ Serpilikra 30 haftalık oldu Çok şükür sağlıkla gelsin nasibi varmış tam rahata alışıp 35 kilo vermiştim verdiğim kilolar yalan oldu1😬😬
Hatice-Cihan _Evlatcennetkokusu_ aynı kaderi paylaşıyoruz 🤭 oğlum 19 kızım 17 yasinda 39 yaşındayım 3. Ye 19 haftalık hamileyim tamda rahata erip 30 kilo vermişken 🤗
Hkf Birinci 12 ,ikincimiz 6 üçüncümüz 10 haftalık hamileyim sürpriz oldu bayağı bayağı😆İki oğluşum var artık bu bebişte hayırlısı olsun😀Keseden tahmin eden arkadaşlara atmıştım erkek dediler 😂Artık sağlıklı olsunda Rabbimden gelen herşeye razıyız 🌸🤲🏻