YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen benım doktorum dedi kemik yapısı düzelecek birşey değil bende yaptırırım ama sna kagıt imzalator üstümden atarım vicdanım rahat etmez dedi bebeğe vesana bişi olma riski çok yüksek dedi
Tugbahsen YuvarlanamayanPandaa ilk gebeliğinizde ki doktora mı gidiyorsunuz. En hayırlı en sağlıklı şekilde doğsunlarda en önemlisi o.
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen yok ona gitsem de direk sezeryan yapacak biliyorum başka doktora gidiyorum ve normal doğum yandaşı biri
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen yapamazsın demiyor neden yüksek riski seçessinki diyor yarıda kalsa doğum hem altta hep üstte dikiş bebekte solunum sıkıntısı Allah korusun kafasında sorun olursa ya diyo
Tugbahsen YuvarlanamayanPandaa işin ehli daha iyi bilir tabiki. Hakkımız da hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler 👍