Tugbahsen Merhaba herkese. 31. Haftadayım 2 gündür özellikle yemekten sonra sırtıma aşırı ağrı giriyor. Midemde de aşırı bi gaz sorunu oluştu. Ne yapsam iyi gelir acaba???
MerveCeren Tugbahsen 36. Haftamdayım hala geçmedi tam tersi sırt ve bel ağrım hergün dahada artıyor maalesef 😢 bu dönemlerde normalmiş doktorum öyle söyledi.
Selin2010 Tugbahsen 31+3 teyim aynen yemek yiyim direk sirtlarim Çitilerim batıyor.. Sırt ağrısı başladı bendede.. Ilk hamileligimdede ayniydi
Tugbahsen Selin2010 benim ilk gebeliğim de olmamıştı aslında. Şuan bişey yemeye korkar oldum. Sanki bıçak saplanıyor 😭😭
Selin2010 Tugbahsen zaten 2. Gebelikler daha ağır geçiyor derler belkide ondandir.. Kizmi cinsiyeti kızlarda çok olurmus
Tugbahsen YuvarlanamayanPandaa bende öyle olcam sanırım. 2 gündür mahvoldum dün gece zorla uyudum. Biraz süt içmiştim o yine iyi geldi sanırım
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen bilmiyorum ya acıkıyorum yemek yemek istiyorum ama yok ya içimden yemek gelmiyor
Tugbahsen YuvarlanamayanPandaa ilkim sezaryendi ama şimdi ssvd istiyorum nasip artık. Sizin ilk gebelik mi
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen oluyor bacım aha daha yeni iki cam açıktı hemen üşüttüm sancılandım böyle hassas dönemdeyiz
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen ikinci benimde ilki sezeryan ama çato darlıgından dolayı o yüzden ssdv olmuyor
Tugbahsen YuvarlanamayanPandaa bana da doktor çatın dar demişti ama çoğu doktor bu bahaneyi kabul etmiyor
YuvarlanamayanPandaa Tugbahsen benım doktorum dedi kemik yapısı düzelecek birşey değil bende yaptırırım ama sna kagıt imzalator üstümden atarım vicdanım rahat etmez dedi bebeğe vesana bişi olma riski çok yüksek dedi