Birumuteses29 canım hiç dert etme ana kucakalrı da pustelerde ergonomik tasarlanıyorlar zaten eğer yanlış olsaydı direk firma satışları iptal ederdi hepsi yendioğan dan itibaren uygun biz ilk doğduğunda pregonun bi ana kucağını almıştık ama hiç memnun kalmadık 40 ı çıkmadan satıp senşn aldığından joie sansa aldık çoook memnun kaldık zaten yenidoğnal arasında bir ay pluyor ona rağmen dik pozisyonda bile çok rahat erti ki o üç kademeli en alt kademede bay bi yatıyor ve normal pustelerde düz değildir farkediyorsun ki eğimlidir anne karnındaki pızisyondan dolayı bebekler öyle rahat eder içini rahat tut derşm baya pahalı hediyeymiş bixim en yakınalar bile o kadarını almadı kıskandım şimdi 😂😂 şaka şaka almalarına gerek yoktu zaten biz her şeyin en iyiisni almıştık heycanla 😁 sağlıkla gelsin güle güle kullan canım çok memnun kalacağına eminim çok iyi bir ana kucağı