Selin2010 İlk dozumu cuma günü olsun darısı 2. dozuna hasta olmaktansa aşı olmayı tercih etmeliyiz bende doktor onayıyla oldum ki çok korkuyorum allahim korusun hepimizi yavrularımızı. Sadece biraz kol ağrısı oldu onda da yatmadan parol aldım geçti çok şükür. Hepimize şifa olsun inşallah 🙏