Merveee34 Deletedmom93428 etkilenecekler okumasınlar şimdiden diyeyim de .çünkü ben çok etkilendim ondan karar verip oldum .doğuma yakın korona oldu bebeği erken doğdu küvöze aldılar.Kadın 2 gün entübe kalp daha sonra vefat etti 😢 çok etkilendim çok üzüldüm .
Selin2010 Merveee34 işte bundan tırstım maalesef bu tarz vakalar fazla suan.. Geride kizim var 3-5 sonrasını dusunemicem dedim daha fazla…
Selin2010 02112017 Doktoruma ulaşamadım açıkçası haftasonu diye.. Ama tvdede gebeler yüksek riskli hastanelerde gebe covid oranları ve ölümler olduğu için gebeler in yapılması gerektiğini dinleyince hemen aldım randevu.. Zaten doktorlar senin tercihine bırakıyor.. Cok yakın arkadaşımın doktoru tüm hastalarima söylüyorum sende ol demiş suan cok riskli dönemdeyiz demiş delta varyanti dan daha agirini bekliyoruz demiş açıkça oyuzden korktum ve hemen oldum
02112017 Selin2010 bende olucam canım sanırım ya korku da var ama hakkımız da hayırlısı rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah
Sude-96 Selin2010 ben oldum 2. Dozumu olalı 1 hafta oldu. 2 dozdada hiç bir yan etkisi Olmadı hafif atlatan da var kovidi hamileyken ama çok kötü olaylar da lütfen olun bebeğinizin yasamak için size ihtiyacı var 🙏🏻
Cansutkn-12 2 dozumuda oldum 28 da ilk doz 32 de 2. doz aşımı çok şükür gayet iyiyiz 36+2 yim suan ilkninde hiçbir şey olmadı 2. de 2 gün kol ağrısı oldu biraz yorgunluk okadar
Aydan3535 Cansutkn-12 Aşı olun lütfen Ben covit hamile kalmadan 6 ay önce geçirdim covit geçirmek o kadar kötü ki Allah kimseye vermesin 22 haftalık hamileyim 18 haftalıkken bir doz biontech vuruldum bu ayın 23′ünde 2 nciyi vurulacağım hiç korkmayın korkacaksanız covitten korkun
Selin2010 hamisanne_63 Bende aynıydim ama hamile ve ağır vakalar çok artıştaymis.. Düşünün 31+3 teyim okadar bekledim ama geride kizim var riske atmak istemedim..
Selin2010 Gulada ben şuan 31+3 teyim Biontech için 3 aydan sonra yapılıyormuş.. Sinovac için böyle bi şart yokmuş.
Dlkglkm Selin2010 ilk dozda kol ağrısı 2 gün sürdü.ikinci dozda hafif kol ağrısı ertesi gün halsizlik oldu yattım dinlendim.sonra geçti.cok şükür başka yan etkisi olmadı.
Gktgsy1922 Selin2010 son 2 haftadır olucam diyorum önceden çok kararsızdım içime bi ümit geldi hiç şüphe de yok şu an ama haftam normal mi değil mi acaba 20 li haftalarda mı vurdursam diye düşünüyorum siz kaçıncı haftadasknız
Gizemin-minnakI @Selin2010 yanız biontech olduğu halde kovid geçirip hastanede yatıp ölen bi tanıdığımda var . Kader . Bazı kadın doğum doktorları da siz etkileriniz biliyor musunuz ? Bebeğe zararı da olabilir diyor . Çok kapsamlı bi araştırması malesef yok . Neye güvencez . Bilemiyorum
iremcannn1907 Selin2010 ben 2 dozu da oldum canım biontech ilk gün kol ağrım dışında çok şükür olmadı rahatsızlığım
Cicek10 Selin2010 iki dozu da oldum haziran ve Temmuz başlarında kol ağrısı dışında hiçbir şey olmadı şükür