Ben şahsen vericem su , annem de bana bebekken vermiş ayrıca sütten ve emzirmeden dolayı bebeğin ağzında pamukçuk olmaması için de arada verin diyorlar hatta suluk bile aldım minik, doktorlar 6 aya kadar su önermiyormuş e tamam da aynı doktorlar mama olarak da aptamil öneriyor sonra çocuk gaz ve kabızlıktan mahvoluyor . Burada yine bir postta okudum bebeğe hiç su vermemişler özellikle bu sene aşırı sıcakta doktor direk susuz kalmış demiş benim doğum bu yaz sıcaklarına denk gelseydi 100 de yüz verirdim kış bebeği olacağı halde sık olmamak kaydı ile yine vericem isteyen linçlesin çocuk benim değil mi ben vericem su yani isteyen verir istemeyen vermez