Esmakorkmaz susuz asla diyenlerdenim.ben doktorlarla kalmıyorum cok araştırma yapıyorum yurtdışı cok kaynak baktım. Kızıma verdim dogacak yavrumada vereceğim. Oluk oluk içmeyecek ya kaynamıs sogumus 4 5 kasık günde toplam yetiyor zaten. Doktor ne dediyse uyarım diyemem daha düne kadar zeytinyagı yemeyin yumurta yemeyin kolesterol yapar diyorlardı, Türk kalp vakfı margarin olan becel İ öneriyordu. Hepsi özür diledi sonra. Yani tıp cok degişken her anne biraz da kendi bebeginin doktoru olmak zorunda. Dediğim gibi ben cok araştırdım vereceğim. Tavsiye de ederim.