Zezz Deletedmom9823 bendec 35 3 bendede agri var ama nts carsamba girdim bebek büyüdüğü ic9n afirliktan kasikta agri h8ssediyon dedi
Deletedmom9823 Hahahh12 evet doktorum yalancı sancı dedi😀😀😀 ve gaz çıkardıkça sancım bitti şuan resmen hiçbişey geçirmemiş gibiyim şaka gibi
Deletedmom9823 Hahahh12 eşimde gözlerin yerinden çıkarken bile happymoma doğuruyorummu yazdın cidden diyo 😀😀
Yokys Deletedmom9823 35te acillik oldum nerdeyse yatiriyorlardi 😅 3 gun geçti dana gibiyim şuan masaallah😂
fatmakolay Zezz işte ben de sancı hissiyatı yoktu bebek kasıklarıma baskı yapıyor ama nst de sancı göründü
Zezz fatmakolay bende baski ile gittim kendini cok yormisin sanci gorunuyor dedi dinlenmen gerek dedi 4 igne 2 ilac verdiler simdi iyiyim 35 4 oldum
fatmakolay Zezz bana ilaç falan vermedi ama önceki günü ben de yürümüştüm ondan çıktı galiba bana da dinlen dedi evden dışarı çıkmıyorum 35+5 oldum ben de
Zezz fatmakolay ben calisiyordum ogun isin son gunu idi bayram arifesi idi… ogun acile gittim yuruyedim iki büklüm kaldim sizden birazdaha yuksek mis demek ki igne yaptilar. Yada garantiye aldilar