Mrv1007 Zehra_oztepe geçen hafta sabah bir akşam bir serum alıyordum gerçekten felaket haldeydim. Doktorum bile beni görünce şok oldu sana ne olmuş böyleee şaşırdı adamcağız. Ama toparladım bu hafta çok şükür daha iyiyim 🌸
Deletedmom93428 Zehra_oztepe git canım cuma günü bende gittim ishal ve kusmadan serum verdiler kendime geldm mahfolmuştum çok geçmiş olsun
Crcs Zehra_oztepe ben o sekilde olunca gittim cunku evde prilam vs. ne yapsam durduramadim. Hastanede 2 saate yakın bekledim. Acilde serum taktilar parol ve metpamid. Tedirgin oluyorsanız gidin abes kaçmaz
H_myra1 Zehra_oztepe mideniz aşırı bulanıyor kusuyorsanız acile gidip serum taktırabilirsinz ben çok yaşadım bu durumu sürekli serum taktırmaya gidiyordum
Eusluu Zehra_oztepe kesinlikle bulantı ilacı iste doktorundan sürekli serum için hastaneye gitmekten iyidir
Esmakorkmaz Zehra_oztepe hayır tabiki iyi değilseniz gidin. Serum veriyorlar. Artık yediğini çıkarmaktan beslenemediğin için zayıf düşüyosun o yüzden serum verirler.
Ayse-24 Zehra_oztepe benim de çok zor geçti ilk aylar bu şikayetlerle gittim serum alınca biraz rahatlıyor insan. Hatta bunu bi kaç tekrarladım.