Zehra_oztepe valla iyi geliyor ben cok ağır geçirdim bu süreci. Doktorum yemen sıkıntı değil dedi dört kilo verdim bir haftada, ama su cok önemli asla susuz kalma düşük tehliken olur dedi. Öyle deyince su da içemediğim için serumda bulduk çareyi çok şükür daha iyiyim şimdi. Bir de prilam dr ilacı yazdı doktor o biraz iyi geliyor bulantım olsa da aşırı kusmuyorum. Geçen hafta günde 20 oluyordu kusmam 😭