Merhabaa. Ben Çayırbaşı ek binasında doğurdum ve çok memnun kaldım. Eğer merak eden varsa hem doktorlar çok iyiydi hem de doğumda bebek yanımdan hiç ayrılmadı ve ilk muayenesi yapıp hemen bebeği kucağıma verdiler ve emzirmeye başladım. Ayrıca karnıma bastırma gibi bir şey olmadı doktor karnıma masaj yaptı. Sonrasında oda da ilgilenen doktor ve hemşireler de çok iyiydi. Ben de özele gidip gitmeme konusunda çok kararsız kalmıştım ama iyi ki burda doğurmuşum. Ayrıca eşim annem babam ben doğumhanedeyken doğumhane kapısında beklediler ve içerden sürekli bilgi vermişler. Bebekle beraber çıktık ve üçü de bebeği görebildi. Ayrıca eşim ve babam ziyarete geldi ara ara kimse karışmadı. Odalar iki kişilik geniş, temiz. Doktor doğumda çok güzel konuştu beni rahatlattı.