Esrabudak ben bugün sabah hastaneye gittim sancıyla uyandım idrarımdan kan geldi korktum hastaneye gittim baktılar açılma kanaması olabilir dedi nstye bağladı tabi bizimki uyuyo uyansın hareketlenain diye oksijen verdiler sonra nöbet değişimi oldu diğer doktorda baktı açıklık yok dedi sancın artar bebeğin hareketleri azalır suyun gelirse gel dedi kendimi parmaklatıp geri geldim anlayacağın 😂