elfmoom Kesinlikle bekonun otomatik bi caycisi var böyle tuşlarını ayarlıyosun o sımsıcak tutuyor gram soğutmuyor hafif soğusa bile sen ellemeden makine tekrar çalışıyor hatta kendi kendine demliyor alttan suyu alıp baya gören şaşıran olmuştu geldiğinde merak edersen modelini bilmiyorum ama bulmaya çalışırım