elfmoom Huhuuuu :) kızlar bana çay makinesi önerisi verebilir misiniz? uzun süre kullanabileceğim demliği büyük bir şey🦋📌🥰
nevamm1 elfmoom arzumdan memnunum hiç sıkıntı çıkarmadı fiyat olarakta uygun birde ben unutkan insanım bazen altını kapatmadan cikiyorum kendi kendini kapatıyor canım benim.
Kusciviltisi elfmoom ben karacadan aldım şuanlık çok memnunum kahve makinamda oradan ama 3 kere bozuldu o yüzden iyi mi kötü mü karar veremiyorum 🤔🥰
elfmoom nevamm1 aa harika, benim için önemli bir özellik 🤭 eşimin peşinden gezmek zorunda kalmam, hangi modeli peki?
nevamm1 elfmoom https://www.arzum.com.tr/yenilenmis-urun-ar3061-cayci-cay-makinesi-siyah benimki bundan ben 250 TL ye almıştım gecensene bazen bakıyorum fiyatlar hala aynıydi en son .
Yeppudaa elfmoom bende alayım eşim bende çaydanlık bırakmadı hep altını unutur 🤦🤦 resmen iki çaydanlık feda ettim .bende almayı düşünüyorum çay makinesi 😅🥰
elfmoom Dilekcnkn Karacanın ürünlerini alıyorum ben de ama çoğu şeyi hemen bozuluyor tereddütte kalıyorum
ogretmen_anneee elfmoom homend in üstü cam altı Çelik olan çaycısı ocakta yapılmış gibi oluyor ☺️Bir çay delisi olarak yazayım dedim 😄
Seda_nrr elfmoom canımmm ben bundan çok memnunum gerçekten aşırı kaliteli bi marka aldığım hiç birşeyde sorun yaşamadım.Annemde homend çay makinası kullanıyor oda çok sağlamdır.Çay makinasında Çelik en sağlıklısı.
elfmoom Seda_nrr 🥰🥰🥰 çoook teşekkür ederim 🙏🏻 ben de çelik kullanıyordum ama eşim demliğini ocakta ısıtmaya çalışmış mahvetmişti😬😬
Dilekcnkn elfmoom Valla şu ana kadar bir sorun yaşamadım tabaklarını falan hep oradan alıyorum sağolsunlar bir sorun oldumu yardımcı oluyorlar hemen ama tabi siz bilirsiniz 😊😊
ogretmen_anneee elfmoom biberon ayarına kadar var çay hazır olunca konusuyor ısıyı aynı tutuyor canım