Gamze1313 merii10 Elimde valla ovulasyon testi yok şuanda eczanede kapalı anca yarın alıp yapabilirim bn kızımda hamileligimi ovulasyon testiyle öğrenmiştim
merii10 Gamze1313 öyle mi peki nasıldı çizgisi çok koyu muydu yumurtlama günkü gbi mi oluyor bide o zmn kaç gün geçmişti ovülasyonla öğrendiğinizde
Gamze1313 merii10 Yok yumurtlama gibi değil silikti böle ogrenmistim sonra test yapmıştım çıkmıştı kızım da adetime 4 gün klaa yapmistim
merii10 Gamze1313 anladım canm ama normalde de zaten ovülasyon testi hep baya silik de olsa iki çizgi çıkıyor. Benm az önce yaptığım testte de vardı ama bakalm üç gün faln geçsin birine test aldırıp yatprrrm olmazsa merktan cstlıyorm
Gamze1313 merii10 Aynn ole yaparsın canım sende hayırlısı olsun ins geçmiş olsun tekrar rabbim şifasını versin eşinize