merii10 Kızlar aranızda adete bir hafta kala yumurtlama görüp hamile kalan varmı varsa ne zaman öğrendiniz
Gamze1313 merii10 Bn ağustosun. 5 nde çatlama yaşadım ve adetime 2 gün var dün az bu şekilde çıktı testim https://imgyukle.com/i/Bimqb https://imgyukle.com/i/BiDEG yrn yine yapicam
Gamze1313 merii10 https://imgyukle.com/i/Bimqb https://imgyukle.com/i/BiDEG Şimdi oldumi
merii10 Gamze1313 açılmıyor nedense daha doğrusu bağlantı açılıyor ama foto görünmüyor sanırım silik çizgi çıktı umarm bebeğiniz size tutunmuştur 🙏🏻 Belirti yasadınz mı
merii10 Gamze1313 bnde catlamadan tam bir hafta sonra şiddetli bi kaşık ağrısı yaşadım sürekli lavaboya gittim adet oldum diyeama sonra o ağrım geçti
merii10 Gamze1313 bnm adetim 5 gün gün geçti ama ben geç yumurtladım adetime bir hafta kala yumurtladım pko oldgm icin yani daha catlama olalı 10 gün oldu
Anneolmak__ Gamze1313 umut vermek gibi olmasın ama benim de göğüs ve kasık ağrısı vardı adetime 4 gün kala erken gebelik test yaptım şuan 22 haftalık hamileyim 🥰 inşaallah sizinde tutunmustur bebeğiniz ❤️❤️
baby74 Gamze1313 adet günüme 9 gün kala tüm belirtiler gitti sadece kramp karın ağrısı göğüs ağrısı mide bulantısı var 🤭🤣
merii10 Gamze1313 bugün sizin de 10. Gün aynıyız o zman dedginz gbi belki varsa bnm de çıkar ama eşim dün korona oldu karantinadyz test de almaya çıkamam 😕
merii10 Gamze1313 bu arada elinde ovülasyon testi varsa onunla da dener misin bir tane ovülasyon testim kalmıştı az önce yaptım normal yumurtlama öncesi gbi çıktı sizin nasıl çıkcak merak ettim
Gamze1313 merii10 Elimde valla ovulasyon testi yok şuanda eczanede kapalı anca yarın alıp yapabilirim bn kızımda hamileligimi ovulasyon testiyle öğrenmiştim