Sinemm 1PrensAnnesi salgın varmış serum takıldı gecmedi karnimda çok kramp var bagirsaklardanmis bebiş iyi çok şükür ama ben iyi değilim
gizemmm Sinemm bende 33+5 im. Bende de mide yanması var ara ara bulantı da oluyor ağzıma acı su geliyor Yatarken çok oluyor gaviscon içiyorum
BraBozlak 1PrensAnnesi Aynen canım ben de de isal var ben de 33 haftalık hamileyim ayriyeten de enfeksiyon var ben de kaşıntı çok var ya
1PrensAnnesi BraBozlak allaha şükür kaşıntım filan yok ama ishal baya var böyle olunca 4-5haftaya doğar derler ama bakalm🤷🏻♀️
Sinemm Semihaitiahin Nasıl anladılar bana serum takıldı tahlil filan yapılmadı bebisin iyimi çok geçmiş olsun