Ayse650 benimki tüp bebek progesteron 200 mg olanını kullanıyorum transferden önce başladım yaklaşık 1,5 ay oldu kullanali hala daha kullanıyorum tek fark ben vajinal fitil olarak kullanıyorum ,günde 4 kez 6 saatte bir şeklinde benim bildiğim düşugu engelliyir