Ayse650 Doktor bana uyku yaptığı için gece al dedi sonuçta doktorunuz vermiş demek ki uygun görmüş benimde hafif ağrılarım var bir kutu bitirdim sonra hocam kullanayım mı dedim bir sorunun yoksa gerek yok dedi ama siz birşey demişsiniz ki önlem amaçlı vermiş bence kullanın yani bizim burada içme dememiz çok çok yanlış olur