Hasret_Ali Çevremdekiler sürekli sırt üstü yatmanın iyi olmadığını söylüyor bide diyorlar ki mesela sırt üstü uzanmışım saga dönmek istersem kalkip oturup saga sola dönmem gerektiğini söylüyorlar sırt üstü yatmak iyi değilmiş doğru mu böyle şeyler
zehranurr Hasret_Ali evet sırt üstü yatmak sağlıklı değil ama yön değiştirirken yok doğrul ne tarafa döneceksen öyle dön sonra geri yat mevzusu bilemiyorum yani ben yapamıyorum onu. Onu yaparsam gece uyku uyuyamam 30 kere dönüyorum çünkü 😂
miniksevdamm Hasret_Ali sırt üstü için doğru diyorlar ama yatarken kalk otur öyle birsey yok beni korkuttular kordon dolanır diye yatarken çok sağa sola dönüyorum doktoruma sordum alakası yok olur mu öyle şey dedi
frambuaz Hasret_Ali sırtüstü yatma dıyorlar ama sırtüstü okadar rahat ediyorum ki oyuzden cogu zaman sırt ustu yatıyorum vücut kendını ayarlıyor bence saga sola dönmek isteyince dönuyorsun ama sırt ustu yatmak cok rahatlatıyor beni
Hasret_Ali zehranurr yeminle ya benimde üç gündür sinirim bozuldu gece uyuyamıyorum korkuyorum asabim bozuldu cidden herkes kendinden bir bilgi veriyo😂😂
Hasret_Ali miniksevdamm aynen işte kordon çocuğun boynuna dolanır eziyet ediyorsun çocuğuna fln diyorlar ama nette Boyle bişi yazmiyo doktor da demedi
Gulluanne Gece boyu değil ama iki yana dönme arasında bı 2 3 dakika yatıyorum başka türlü sırtım çok ağrıyor sonuçta doktor kontrolünde de yatıyoruz diye kendimi teselli ediyorum bilmiyorum ne kadar doğru 😂
Hasret_Ali Gulluanne ay valla bende yapamıyorum canım Allah korur bebeğimizi İnşAllah ztn psikolojimiz bozuk bide herkes bişey diyor🤦😂
Hasret_Ali frambuaz en rahatı öyle ya insan rahat edemiyor bide bu diyorlar kalk otur öyle sağ sol dön beni tamamen kafamı bozdular
mor_menekse1 Kızlar kac haftadan snra yüz üstü yatılması doğru değildir merak ettim bir bilginiz var mı
frambuaz mor_menekse1 3 aylıga kadar yatabılırsın diyor bazı doktorlar ama karnın cok buyuduyse zaten sen istemsiz olarak yuz ustu yatamıyorsun, doktorum 3 aya kadar demıstı sonrasında yan yatıs dıyorlar ama ben yine sırt ustu yatıyorum
DemetF Hasret_Ali bi zamandan sonra yuz ustu sirt ustu yatmak dogru degilmis uzmanlarda oyle soyluyor.Ama ilk 3 ay yatabilirsin ben yatiyodum
miniksevdamm Hasret_Ali yok yok içini ferah tut 32+4 haftalığım ilK günlerden beri çok dönüyorum sağa sola direk sordum doktoruma yok öyle bir şey dedi
merakliblog Hasret_Ali ben hiç öyle yapmıyorum şuan 17. haftadayım sağ ve ya sola yatıyorum ama normal dönüyorum yani
Hasret_Ali merakliblog işte bende onu düşünüyorum ya stres yaptiyorlar olmaz iyi degil kalk otur öyle dolan böyle saçma sey var mi cidden anlayamıyorum kac gündür uyuyamadim bu söylenti yüzünden korkuyorum
frambuaz Hasret_Ali oyle bırsey yok canım hıc kafana takma oyle konusulanları doktor bizzat kendi soyledı sorduğumda ben normal kalkıyorum yana dönüp kalkınca daha rahat oluyor kalkması zaten vucudun yönlendirecek seni bebegın buyudukce
Hasret_Ali frambuaz İnşAllah canım ya çok sagol valla sizinle konuşmak iyi geldi çevredekiler hep strest yaptiriyor Rabbim cümlemize Bebeğimize kavuşmayı nasip etsin inşAllah yarabbim😢🤲
merakliblog Hasret_Ali valla bi gecede bi milyon kere döndüğüm için( 3 yastıkla yatıyorum) öyle kalka kalka dönsem şuan 10 kg kalmıştım😂 hurafe gibi bişey o