Aley1 esmerbomba ya ben bir gün bıraktım baktım çok mutsuzum ağladım yani oturdum doktor dedi ki o daha kötü etkiliyor yani en aza indir dedi , o yüzden şuan kokusundan bile tiksinmiş durumdayım ara da istek gelince tek tük içiyorum maalesef
Sabriyeinall esmerbomba gebeliğimi 2 aylıkken ögrendim, öğrendiğim gün bıraktım 7. Aya kadar ağzıma sürmedim ama sonra aşerdim gibi bir şey oldu günde 1 tane içiyorum şimdi 34. Haftadayım
esmerbomba Sabriyeinall siz yolu yarılamışsınız maşallah 💙 2 aya kdr hep içtiniz mi bu sıkıntı yaşadınız mı
biaslanannesi1 iremcannn1907 bende günde bi pakete yakın içiyordum ilk gittiğim doktor günde 3 tane yarim yarim iç ddi doktorumu değiştim 4.ayimdan sonra o da bırak dedi ama aynen senin gibi günde3 tane içiyorum arada 5 oluyor ah keşke tiskinenlerden olsaydım ama tam tersi içime almasamda canım istiyor offf
iremcannn1907 biaslanannesi1 malesef aynı bende. Evlatlarımız için bunu yapamıyoruz ya en çokta kendime kızıyorum aslında
Sabriyeinall esmerbomba evet ilk 2 ay sürekli içiyordum yani günde 10 taneyi rahat geçiyordu gebe olduğumu bilmiyordum bir sorun yaşamadım çok şükür şimdilik bir sorunumuzda yok doktorum bebeğimin iyi olduğunu söyledi
Vahideozturk2 Benim bir akrabam hamileliğindr sigara içmeye devam etmiş( kaç tane içiyordu bilyorum), çocuğu astım oldu ve çok zorluk çekti, gerçekten zorluk yaşadı astım yüzünden. Ben sizi üzmek, korkutmak için söylemiyorum, çok üzülmüştüm çocuk için
Gizem5901 İlk 3 ay kanından besleniyor bebeğe zararı yok diye biliyorum ama sonrasında ciğerleti gelişiyor içmemeye çalışırsanız iyi olur ama 1 2 taneden bişe olmaz diye düşünüyorum.
biaslanannesi1 iremcannn1907 iste bağımlılık 3 yıldır kullanıyorum uzun bi süre de olmadı ama için almıyor ama aklın onu zorundaymışsın gibi hissettiriyor lanet olsn. Yine de şükür 3 te kalabiliyorum eşim evde olunca ’ya da bi arkadaş ortamında 5 biliyo malesef inşallah genişlerin sağlıklarını etkilemez 😔