esmerbomba maalesef ki bende öyleyim asla bırakamıyorum ilk zamanlar bırakmayı denedim gunlerce icmedim ama o süre icinde yollarda bile aglıyordum nefes alamıyordum konusunca boğazım düğüm düğüm oluyordu devamlı aklımdaydı kendimi agır bi depresyonda gibi hissediyodum sürekli yatıyodum psikolojim alt üst olmustu sonunda dayanamadım tekrar icmeye başladım tabi eskisi gibi icmedim kendimi tuttum ama bu da zamanla işe yaramadı suan yine eskisi kadar olmasada kendimi tutabildgm kadar tutuyorum malesefki içiyorum her doktora gttgmde bebegin durumunun iyi olduğunu duyuyorum ve sürekli dua ediyorum benim bu bagımlılıgım yuzunden inşallah bebegime bsey olmaz diye vicdan azabıyle yaşıyorum ama yapamıyorum 😔