busraalperen benim de ilk hamileligim ama normal ya hele ki şu an dpguma az kaldı 33 gün yazıyor geri sayımda. Tırnakları falan cıktı sanırım içimden duvarı çiziyor hehehe 😆😆😆 böyle gıdıklanır giib oluyor. Normal ya herkeste oluyormuş benim annem ablam falan herkes normal diyor