EceKasapMom Zeynebinannesi hastanedeyim şuan nst bağlandım sancım var ama açıklık aynı 1,5 cm kadar ilerleyen saatlerde ne olurum bilmiyorum hiç 🤦♀️
EceKasapMom DonatAysegul gittim canım Doğum başlamadı henüz yatıyorum nst bağlıyım sancım var açıklık 1,5 cm kadar
DonatAysegul EceKasapMom Can'ım açılman 1,5 sa bu gece doğumun başlaya bilir inşallah sağlıcakla bebişi kucağına alırsın 🙏🏻
EceKasapMom ZeynepFatih sanırım 🤦♀️henüz doktorumu göremedim Doğumda kendisi nst ye bağlandım bekliyorum