Clover EceKasapMom ay kız resmen doguruyorsun bence..hadi insallah...sıcak su torbası al yanına bol bol hurma ye dogumda yardımcı oluyor.hem de guc toplarsın.mutlaka seni gaza getirecek muzikler dinle videolar izle.. ve bence suan biraz uyumaya calıs..gıc toplaman lazım... dogum olunca da musait olunca yaz olur mu? Neler oldugunu...
1PrensAnnesi EceKasapMom bence nişan gelmiş belden ağrıda hissediyorsun çünkü 🙏🏻 Doğumun ilk sancıları belden adete benzer kasılmalar ay hadi hayırlı haberlerini bekliyoruz 💙
Esmapnp Gunun musait doguma buyuk ihtimalle dogum sancisi bu anlattigin, rabbim bir avazda kurtarsin insaAllah.. bizi haberdar et olurmuu 🙂)
Hiranurunannesi EceKasapMom bizim henüz belli değil bir dahaki aya dedi doktor. Zamanda geçmiyor üstüne üstelik 😔😔
Zeynebinannesi Valla bende heyecan yaptim ayni belirtiler bende var leke haric tabi 2 gundur maf oldum agridan nst de 3 kere sanci cikti ama henuz acilma yok sen dogur ki sira bize gelsin insallah 😊sagsalim bebegini hayirlisiyla kucagina alirsin dualarımız seninle sende bize dua et 🤗EceKasapMom
EceKasapMom Zeynebinannesi amin canım inşallah bende nst de sancı tavan çıkıyordu Doğum sancıları ama ben hissetmiyordum şimdi adet döneminde gibiyim kasıklarım ve belimde ağrı var birde kahverengi akıntı geldi ama durum ne olur bilmiyorum inşallah bugün doğururum artık 🙏🏻
EceKasapMom Kızlar saolun biraz dinleneyim uyuyayım gideceğiz doktoruma ben burdan haber vericem sizlere 😘❤🙋 allah hepimizi kurtarsın inşallah bugün sağ salim Doğuma girerim
DonatAysegul Hayırlı haberlerini bekliyoruz Can'ım resmen kendimi senin yerine koydum benimde ilk çünkü benşm çok var daha ama çok heyecan yaptım sen anlatınca sağ sağlim alırsın inşallah yavrunu kucağına rabbim bir avazda kurtarsın hepimizi 🙏🏻
EceKasapMom DonatAysegul dinlendim evdeyim hemen gitmedim doktora ağrılar geliyor gidiyor duşa girip çıktım uzanıyorum hazırlandım biraz daha bekleyip hastaneme gideceğiz sancıları evde çekeyim diyorum🤗
DonatAysegul EceKasapMom ayyy geliyor desene ya 😍hayırlısıyla atlat Can'ım çok güzel bir his olmalı heyecanlandım şimdiden normal düşünüyorsun sanırım bir avazda kurtarsın rabbim 🙏🏻❤
Zeynebinannesi EceKasapMom ben cok az hissetmistim dogur artik valla bende aynisini diyorum iki gundur fena sancim var zorlaniyorum simdiden yonetiyor bizi kucuk yaramaz insallah hayirlisiyla dogum gerçekleşir sira bana gelir sen dogurursan bende doguracam kiz😁
EceKasapMom DonatAysegul inşallah geliyordur yalancı sancı çıkarsa çok küseceğim😂😂😂😂 evet normal istiyorum herşey uygun dedi doktor normal için bakalım ne olacak durum 🤦♀️
DonatAysegul EceKasapMom gittin mi Can'ım doktora heyecanla seni bekliyoruz bizi bilgilendir lütfen 🤗🙏🏻
EceKasapMom Zeynebinannesi hafta kaç senin canım ? Ben yarın 40. Haftama giriyorum bir zahmet gelsin artık inşallah hayırlısı ile
EceKasapMom Birde benim suyum da gelmedi yalancı sancı çıkarsa üzüleceğim 😞 ama kahverengi leke ne alaka oluyor bilemiyorum
Zeynebinannesi Herkesin bir olmuyormus kimisi sadece agriyla gidip doguruyor ne zmn belli olacak senin sen hangi hastaneye gidiyordun canim hic uzulme yuzduk yuzduk sonuna geldik bende gerci senin gibiyim ama az kaldi cok şükür
EceKasapMom Zeynebinannesi hastanedeyim şuan nst bağlandım sancım var ama açıklık aynı 1,5 cm kadar ilerleyen saatlerde ne olurum bilmiyorum hiç 🤦♀️
EceKasapMom DonatAysegul gittim canım Doğum başlamadı henüz yatıyorum nst bağlıyım sancım var açıklık 1,5 cm kadar