26z25a04f Havva1995 ben devlette doğum yaptim canim erken dogum oldu kizimi özel hastaneye sevk ettiler bı ay kaldi hepsini sigorta karsiladi hıc bı ucret ödemedim yani
Havva1995 26z25a04f anladım inşallah bizde ödemeyiz durumumuz hiç iyi değil cnkü dua edin bebeğim de hemen cıksın 🙏🏻😔
SerpilEsra Havva1995 resmen insanlarin acilarindan faydalaniyorlar gerekli mercilere sikayette bulunun🙏
kirpapatyasiii cinardefnemoms fototerapi tedavisini mi karşılıyor ben oğlumu iki kez yatırdım kimlik yoktu ucret ödedim
cinardefnemoms kirpapatyasiii evet canım kimlik hemen gelmediği için bı kağıt veriyolar o kağıtla işlem yapılıyor devlet ödüyor özelde
kirpapatyasiii cinardefnemoms bunu öğrendiğim çok iyi oldu çok teşekkür ederim şimdi ikinci gebeligim büyük olasılıkla tekrar ihtiyacımız olacak oğlumu ilk yatmaya 2500 verdim ikinci gerek olunca başka hastanede 600 vermiştim
kirpapatyasiii Havva1995 ben de iyi bir özel hastaneye gidiyorum erken doğum riskim var 20 haftadan beri özellikle konuştuk ücreti kesinlikle almıyoruz dediler biz konuştuğumuzda dogsaydi rahat 2 3 ay kalırdı çünkü ona da güç yetmez
cinardefnemoms kirpapatyasiii rica ederim canım çok ya 2500 sağlık önemli evet ama bu tarz şeyleri bilince 2500 yine çocuğun başka ihtiyacını karşılar inşallah bu gebeliginizde başınıza gelmez çok üzücü çünkü kötü bişeyden yatmasalar bile insan çok kötü oluyor ben çok ağlamışım
221120 Havva1995 benim yiğenim orada 5 ay küvözde kaldı ve hiçbir şekilde ücret talep etmediler. Sadece ıslak mendil, bez ve mama alıyorduk
kirpapatyasiii cinardefnemoms tabiki o an bilmediğimiz için gözümüz kapalı verdik ama bu bebeğimde sayenizde bilinçli olacağız çok teşekkürler 😊
cinardefnemoms Havva1995 benim oğlum sariliktan yattığı için sadece sarılıkla ilgili bilgim var canım hastane çalışanları bu konuda bilgi veriyor sorun isterseniz
Havva1995 221120 medicana hastanesinden mi ben doğumu orda yaptım 10 gündür yatıyor ücret sormak aklıma bile gelmedi bizde bez ıslak mendil gibi şeyler verdik sadece ama biri günlüğü bin TL deyince sormak istedim