Eaf tabi yaa o sancıların yanında doğum hiçbişey ve ben canı tatlı bi insanım 😂 annemle eşim bile şaşırdılar nasıl doğurdum diye 😂 o derece sancı zorluyor insanı doğum başlayınca zaten hepsi su gibi akıp geçiyor inanrmısın o anları tekrar yaşamak çok istiyorum zamanı geri sarma gücüm olsa o geceye giderim taaa en başına yani 😊💕