Merhaba arkadaşlar, moralim çok bozuk sadece yazmak istedim. Yumurtlamadan 5 gün sonra erken gebelik testi yaptım (testin üzerinde 5 gün sonra doğru sonuç verir yazıyor)ve 1 dk içinde pozitifi gördüm. Daha önce 8 haftalık kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi durduğu için. O gebeliğimde de aynı testle öğrenmiştim. O zaman tahlilde beta 6 çıkmıştı. Şimdi 1,20 çıktı ve ben üzüldüm açıkcası. 🥺😔 yine hayal kırıklığı…