Gnc16 Kubdenya Kasım sonu olur heralde sezeryan olcak benımkı 40 haftayı beklemeyız heralde 40 hafta aralıgın ılk haftası doluyo cunku Kasım sonu ınsallah
Hazal89 Kubdenya Bizimki de Aralık ortası gibi inşallah amaben hissedemedim yani bir pıt pıt biseyler oluyor ama kısacık o da dr ultrason da hiç yerinde durmuyor çok hareketli maşallah diye ama ben hissedemiyorum 😄👣
ilknremrh 14 veya 15 haftalikken hissetmeye basladim suan daha net hissediyorum 😊 cinsiyetle alakasi varmidir bilmiyorum oglum olcak 💙
SevdenurTirasci Kubdenya bende 16+6 haftalıgız o kadar çok hissetmek istiyorum ki konuşuyorum bebişle ama faydası yok :))