Kubdenya Merhaba hamişler 18+5teyim daha hiç hareket hissetmedim .siz ilk ne zaman bebeği hissettiniz . Kız diye mi geç hissediliyor acaba
sudamlasi Kubdenya benm ki kız 16 da hissettim cinsiyetle pek alakası yok iki haftaya kadar hissedersin daha geç te hissedebilirsin her türlü normal yani canım 🙏🏻
Gnc16 Kubdenya bnde aynı 18+4 üm daha hıc hıssetmedım nasıl hısetmezsın dıyolar endıse oluyo gecen hafta kıntrolum vardı bı sıkıntı yoktu benımkıde kız bnde dort gozle beklıyorum
nesly Canım kızla alakası var mı bilmiyorum ama karnının iç yapısıyla ve ilk gebelikle Alakası var 😍ben 23 24 ye net hissettim hatta doktor şaşırmıştı çokta hareketli nasıl hissetmezsin diye hissetmemiştim yani 😃
Kubdenya nesly bizim minnosta içer de çok hareketli ama ben hiç hissetmedim çok merak ediyorum nasıl bi duygu 🐣❤
sudamlasi Kubdenya çook güzeel 💕 ilk hissettiğimde kendimi kandırdım gazdır dedim Ama gazım yoktu😄sanki içerde mısır patlıyo gibi ne şiddetli ne şiddetsiz bişey bazen sabahları bi toplanıyo uykumdan uyanıyorum🤗 İnşallah enn kısa zamanda hissedersin👣
Faziletttt 18 haftalıkken hissetmeye başladım cnm mrk etme sende hissedersin inşallah şuan 19+3 haftalık oldum maşallah kıpır kıpır oğlum ama elimi koyduğumda kıpırdamıyor galiba beni sevmiyor oğlum 🤣🤣🤣
Faziletttt Kubdenya cnm kızla erkekle alakası yok ben kızımı 13 haftalıkken hissetmeye başlamıştım iç karnın geniştir 😊😊
Faziletttt Kubdenya evet cnm ilk tekmeyi o zaman yedim ama sürekli olarak oynama halı 20. Haftada başlamıştı kızımda
Kubdenya Gnc16 karında alışık olmadığımız bi sürü yeni hareket olunca ayırt edemiyoruz sanırım. Aralıkta mi doğum 🐣
Gnc16 Kubdenya Kasım sonu olur heralde sezeryan olcak benımkı 40 haftayı beklemeyız heralde 40 hafta aralıgın ılk haftası doluyo cunku Kasım sonu ınsallah