Ayseq Hanımefendi postumu düzgün okusaydınız anlardınız ama sorun değil yine anlatırım. Ben hiç kusmuyorum demedim durup dururken kusmalarım bulantılarım kesildi dedim. Ve bunun beni korkutması normal. Okuduğunuz her posttan korkacaksınız 9 ay geçmek bilmez. Kendi fikirleriniz ve düşünceleriniz var zaten. İyi günler