İvettt kızçeler yüzbinlerce korkumu yazdığım bu postta yeni bir problemle karşınızdayım. 8+4 haftalık hamileyim önceden mide bulantılarım ara ara da kusmalarım olurdu. Ama şu an gayet sağlıklı hissediyorum kendimi. Yemek yiyorum canım birşeyler çekiyor. Ve tiksinmiyorum. 2 3 günde bir azcık midem bulanır o kadar. Belirtilerin kaybolması korkuttu beni açıkçası. Ama yinede çokta şeyyyyyy yapmamaya çalışıyorum. Benim gibi olan anneler var mı ? Bi gelip içime su serpebilirlermi 🙄🤦🏻♀️