merakliblog bende başlarda jilet kullandım ama kıl dönmesi iltihap sıkıntısı yaptı enfeksiyon kaptı. daha sonra düzenli olarak ağdaya gidiyorum 4 aydır hem ilk gidişim kadar ağrı hissetmiyorum hemde gözle görünür azalma oldu. doğum eylül sonu dedi doktorum eylül başında yine gideceğim. gittiğiniz yer temizlik anlamında iyi bir yerse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum en azından ben öyle yapıyorum