Aysezey Merhaba, ben de 5aylığım şu an Selçukluda yaşıyorum. Gebeliğimin başından beri kontrole Farabi Hastanesinde Refika Selimoğlu’na gidiyorum, ilgili bir hoca. Sakin yapısı beni rahatlatıyor. Arada doğum olduğunda beklemek gerekiyor ama bu da ani doğum olduğundan sanırım. Bunu dışında olumsuzlukla karşılaşmadım. Oldukça memnunum.
Hastanenin uygulamasından randevu alınıyor, muayene ücreti 190 TL.