Aysezey ben farabiye gidiyorum mehmet bardakçıya farabi biraz daha uygun geldi bize fiyatı bide çevremdeki çogu kişi mehmet hocaya gidince benimde tercihim oldu memnunum ama devlettede gittim beyhekimde gülay genç çpk iyi bi dr oda. Arkadasımında riskli gebeliği vardı başaran klinikten memnun kalmıştı.