Yasminalkan ya aynı dert bendede var benim ilk yumruk kadar hissettiğiimden beri aşırı sertleşiyo yani 4. aydan beri . doktorum inanmadı sonra tam muayne ederken gördü . şimdi 8. ayın içindeyim inanılmaz arttı sertleşmesi ve sancı giriyo bele kasığa karnıma . hergün bi tane soda iç dedi ama benim midemi çok yaktığı için içemedim tekrar hidcem iki gün sonra bakalım ne dicek . gün içinde on on beş kere sertleşiyo