Senem_kirecci ben geçen hafta pazartesi gittim baş aşağı ama kanala girmemiş daha dedi. Şuan 36+6. Sonra aradan bir kaç gün geçti kasıklarımda adet olmama 10 gün varmis gibi çok hafif bir ağrı olmaya başladı bu akşam da batma oldu biraz birde mide bulantım varm salı günü gidicem doktora tekrar inşallah kanala girmiştir. Ama aşağı indiğini hissediyorum çünkü ayaklarını oynattığı zaman kaburgalarima ağrı oluyordu şimdi midemden aşağıda hissediyorum ayaklarını.