Senem_kirecci Kızlar bebeği kanala inmiş olanlar nasıl bir ağrı oluyor mu ne gibi değişiklik oluyor yada kanala girmeye çalıştığını hissediyor musunuz benimki aşağı doğru zorliyor ama sanki daha başaramadı belirtileri nasıl anlatır misiniz
eaktr Senem_kirecci benim oğlum da kanala girmemişti perşembe günü söyledi doktorum😓😓 girdiğinde ya sa girerken nasıl bi belirti oluyor bilmiyorum bende hiç
Pembe_duslerr Senem_kirecci ikş hafta oldu doktorum kanala yerleşmiş dedi benim ikinci gebeliğim zaten gitmeden eşime diyordum kesin döndü bu cocuk diye göbegim bir anda indi ve vajinama baskı arttı sızlıyor arada o bölgem
Oglm_0212 Senem_kirecci kanala inince midemde ve kaburgalarımda bir rahatlama hissettim. Aynı zamanda 5 dk bir wc istedigi vardı
Yokys Senem_kirecci aşağıya aşırı baskı oluyor hele ayakta biraz kalınca neredeyse çıkacakmış gbi geliyor bana🤷🏻♀️
Minel22 Valla canım ben 2 gun önce konrtole gittim ve bebeğin doğum pozisyonu aldıgını söyledi doktorum 2 haftadır da adet olucakmışım gibi kasık agrılarım oldu sanırım belirtisi bu ben Baska birsey hissetmedim
Karanfill Çok yattığımda veya çok ayakta kaldığımda çatım ağrıyor, bebek baskı yapıyor aşağıya baya. Kasıklarımda da hafif ağrı oluyor.
Esra_baki Benimkide inmeye çalışıyor hisediyorum vajinal baskı ağrı acı oluyor çok hareketli bı işlem yapıyor belli yani 🙈 adet olcak gibi düzensiz ağrılar giriyor
Senem_kirecci Esra_baki girmeye çalışıyor o adet agrisi bende de var doktorum esnemeye çalışiyor kafasına göre ondan o ağrılar oluyor dedi
6953_efulim Vajinada baskı oluşuyor ve karsıklarda ağrı oluyor bide benim adet sancısı gibi ağrım oluyor muhtemelen belirtiler bunlar dr. Kanala girmiş dedi
Mdnee Hanımlar 34 haftalık hamileyim bebeğin başı bayağı aşağı inmiş dedi doktor. Yürürken yatakta sağa sola dönerken aşağıda çok ağrım oluyor, bu bebek çatıya/kanala inmiş mi demek oluyor acaba 🙈
Senem_kirecci Mdnee o ağrı bende de var dönerken felan ama benimki daha girmemiş kamala doktorum dedi esnemeye çalıştığı için ağrılar oluyor dedi
Glcn22 Senem_kirecci 1 haftadır kanalda baş aşşağı duruyor vajınamda bazen dayanılmaz ağrı oluyo oturup kalkmak yatmak cok zorluyor dun gece ağladım acıdan
Senem_kirecci Glcn22 Bende aynı durumdayim vajinamda kafasınin ağırlığı olduğu için dönerken ağrılar çok artiyor
elisa123 30 haftalıgım geçen gün doktora gittiğimde bebeğin baş aşağı olduğunu söyledi önceden hep makat gelişi diordu bu durumda bebek kanalamı girmis oluyor ve kasıklada DHA çok oynadığını hissediyorum ilk gebelik o yüzden sizlere soruyum 🥰
Senem_kirecci elisa123 duruş baş aşağı doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş demek baş aşağı durması güzel kanala girebilir her an
Zeynep1421 Senem_kirecci 36+4, benim bebiş doğum pozisyonunu almış kasıklarım ağrıyor ara ara, yürüyüşüm çok tuhaflaştı bacaklarımı birleştiremiyorum alt tarafta sürekli bir baskı var, tuvalete çıkarken doğuracakmış gibi hissediyorum 🥺
Catlover Senem_kirecci hareket edince felan çok fazla baskı hissi oluyor birde Karnım aşağı indi diyaframım rahatladı bu kadar