373437 Doktor birşey demedi daha ama ocağın Başında gibi ilk hamileliğim biraz korkuyor gibiyim sanki çok var daha ama 😊😊
gage Kazlar sat e göre 11 Ocak görünüyor inşallah ama doktorum daha bir şey demedi, detaylı ultrasonda mi bahsediyor doktor doğum zamanından?
Eusluu gage sat göre benim 9 Aralık doğum ama dün detaylıya girdim 3 gün önden gidiyor 6 Aralık detaylıda gözüken çokta bi fark yok aslında 🐥
373437 2-prensesannesiii şuan 19.haftaya girdik bizde 😊uygulamaya göre 10 Ocak görünüyor ama doktor daha birşey demedi ne zaman söyler acaba
2-prensesannesiii 373437 Benim diğer dogumlarimda normal ve hep erken geldiği için ben kendi kendime Aralık sonu diye tahmin ettim çünkü ilk kizimda 21 ocakti son tarih 30 Aralık’ta oldu 😊 bu sefer oğlumu bekliyorum bakalım ne zman gelecek . (Ay çok heyecanlı ya oğlum kelimesi çok garip )💙💙😂
373437 2-prensesannesiii evet ya çok heyecanlı benim ilk hamileliğim ve 12 sene sonra olan bir bebiş😊😊cinsiyetini öğrendik hep kızım olacak zeynebim olacak diyordum kendimi kıza hazırlamıştım erkek olacak bebişimiz şimdi oğlusum diyorum hemen alıştım çok tuhaf ve harika bir duydu 😊😊😻😻