E-G-E Günaydın ☀️ Bugün ilk kontrol 1 sene önce kalbi durunca almak zorunda kaldılar 😞hayırlısı buymuş dedim 🙏Çok heyecanlıyım 🥰Allah herkese sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin🙏🙏Bu arada 20 yaşında bir oğlum var.Uzun bir aradan sonra 🤗inşallah….